Sain olla viikonlopun ihan koirien kanssa keskenään smiley

Lauantaina käytiin hakumetsässä Muukossa. Viggolle otin vain tuuliharjoituksen, joka meni ihan nappiin taas. Nemille ainoastaan yksi ukko, joka oli valmiina suoraan etukulmassa ja vielä vieras ihminen. Pisto oli loistava, ilmaisukin oi alkanut itsestään ja siihen lopetin ettei pääse tulemaan epäonnistumista.
Turbolla oli neljä ukkoa, eka haamu, joka liikkui sivusuunnassa näyttäydyttyään kun olin kääntänyt koiran pois. Toinen ilman apuja, kolmas hei-huudolla ja siitä tulikin tyhjä ensin mutta toisella pistolla löytyi. Neljäs oli jänis. Kaikki toi koiran janalle miulle ja mie olin hiljaa ja vaan ohjasin seuraavalle pistolle. Palkka parani loppua kohti. 

Sunnuntaina meni varmaan pari tuntia kun etsin 2013 LPR:n tuomarilistaa koneelta enkä löytänyt surprise En tajua mihin olen sen tallentanut, ei ollut läppärilläkään. No sehän on sitten tehtävä uusiksi,  eihän se toki ollut vielä lähellekään valmis mutta nyt pitää etsiä mitä olen kenenkin kanssa sopinut... Voihan kökkö. Jäi sitten sunnuntaina Nemikin pesemättä kun alkoi koskea päätäkin ketutuksesta.

Tänään sit olin reipas ja pesin sen. Väsyttää ihan kauheasti, mitään ei jaksaisi tehdä vaan ihan pitää ottaa itseä henkisesti niskasta kiinni että saa pikkujututkin tehtyä frown