Perjantaina lähdettiin ihan kohtuuaikaisin reissuun, kohteena Turun satama ja aamulaiva Tukholmaan. Samassa laivassa oli myös hevosia.

Meillä oli hytissä melko ahdasta, kolme ihmistä ja viisi koiraa. Reissukavereina siis Oona kera Wubin ja Ninjan sekä Heidi kera pyrri Elsan.

Perjantai-iltana saavuttiin Eskilstunaan ja majoituttiin Vilsta Sporthotelliin. Miulla oli oma huone ja tosi pieni olikin. Onneksi koirat rauhoittuivat ruokailun ja iltalenkin jälkeen nukkumaan eivätkä yölläkään riehuneet.

Aamulla kiireellä näyttelypaikalle ja teltta pystyyn, meillä oli Oonan kanssa molemmilla omat teltat ja yksin sitten vietin molemmat näyttelypäivät teltassani. Onneksi sentään jokunen juttukaverikin löytyi :-) Eskilstunassa tuomaroi Malgorza Supronowic. Viggo oli ERI3 valioluokassa, minä kun en tiennyt että muitakin suomalaisia samoihin karkeloihin tulee ja ilmosin sen valiohin :-( Nemi oli val ERI2, sa ja PN4 varasertillä. Oonan koirat eivät saaneet mitään mutta pyrri oli rop, joten monta tuntia saatiin odotella ryhmäkehää.

Iltaan meni sitten myös Norrköpingiin pääseminen. Hotelli oli keskustassa, aivan ihana Södra Hotellet. Kaupungissa oli juuri menossa Augustfest ja tunnelma oli nuorisolla katossa. Käytiin syömässä ja mentiin takaisin hotlaan, ei sen enempää jaksettu juhlia.

Hotellin hienon maton käärin rullalle ettei siihen tarttuisi koirankarvat, siellä kun ei ollut edes koiramaksua. Aamiainen oli ihan loistava, oikein harmitti ettei siitä ehtinyt nauttia kunnolla.

Sunnuntain tuomari oli Hartuksen Jaana. Yllättäen Viggo sai häneltä sa:n viimeisenä valioluokassa kylläkin. Lopuksi se oli sitten "pu5". James Bond di Cambiano oli pu1, se on Eva Erikssonilla lainassa. Sitä on kovasti hehkutettu mutta mie yllätyin että se oli kovin laiska eikä näyttänyt korvia. Muutenkaan ei miun tyyppinen koira. Nemi oli ERI3 eikä sa:ta värin takia..

Teltta meinasi lähteä kovassa tuulessa lentoon kun yksin sitä kasasin ja kun jouduin suurinpiirtein heittäytymään sen päälle, rusahti joku nivelistä kivasti. Teltta hajosi ja itse olin aivan rikki kamojen roudauksen ja teltan kanssa tappelemisen jälkeen, ei oikein naurattanut.

Pyrri ei jäänyt isoon kehään eli päästiin lähtemään kohti Tukholmaa. Matkalla pysähdyttiin Burger Kingiin ja kävelytettiin koiria jossain esikaupunkialueella. Maanantai-aamuna olimme Turussa. Tuomisina siis vain varaserti ja flunssa :-/

Alkuviikko meni itseä keräillessä ja levätessä. Keskiviikkona sitten vein Turbon mätsäriin Stefille kun olin kerran luvannut. Heillä meni taas hienosti, junnujen voitti ja sinisten kakkostila. Kuvan ottajaa en tiedä :-/

1173789_710597898955676_1564682341_n-nor

Loppuun vielä edellisviikon posetuskuva Viggosta, kiitos Heidi ja Pasada Ky että huolitte meidät harjoituskappaleiksi :-)))))